Frusen

Jag är trött och frusen, men tacksam för att temperaturen i lägenheten så sakteliga börjar återvända till normal nivå.
Tidigare idag kom "Avfuktar-Kenta" och tog bort helvetesmaskinen från köket. Detta innebär också att det kommer att vara förhållandevis TYST här när man ska försöka sova. Åh, så underbart!

I övrigt kan jag rapportera att Pizzeria Primavera härmed är officielt bojkottade från min sida.
Jag hoppas istället på att jag snart nog ska återfå tillräcklig energi, rörlighet och lust att laga RIKTIG mat oftare än jag gjort på sistone. Jag gör mig inga illusioner om att det kommer att inträffa ännu på några månader, men man kan ju alltid hoppas att jag får en snäll unge som inte härjar så mkt och inte vill ligga vid bröstet all the frakkin time, som Diana ville när hon var bäse.

Nu ska jag packa in Dianas pizzarester i kylen och gå och lägga mig. Förhoppningsvis hinner jag blunda en stund innan det börjas på med det nattliga träningspasset i magen.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0