På topp

Min lille parvel är sjuk. Feber, snor, hosta; sover dåligt- själv har jag knappt sovit någonting. Min stora tjej ska ha luciatåg och fika med klassen ikväll- jag måste baka, ta med min sjuka, trötta unge och mig själv till Dianas skola och titta på all gullig tvåsamhet. Laddaren till min laptop har gett upp. Dianas dator går inte igång. Oh, Dianas andra familj skulle komma på hennes luciafirande om de inte hade något viktigare för sig. Förra året kom inte hennes pappa, för då hade han sovit dåligt. Well... Jag har sovit uselt, skulle helst lägga mig och dra diverse filtar och kuddar över mig, men det är viktigt för henne; och min bebis behöver tas om hand. Dagar som idag känner jag mig som den mest ensamma i hela världen, och längtar intensivt efter någon att luta sig mot ibland. Tack och lov kommer lilla mamma och luciar med oss sen. Det hjälper lite

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Linnea

Usch jag vet hur det känns. Förra året var jag den enda föräldern som kom ensam, B var den enda som inte hade sin pappa där (han hade sagt att han "kanske" skulle komma) jag satt och kämpade med gråten genom hela luciafirandet. Försök njut av dina fina ungar och hoppas du får komma hem och sova gott sen! Var stolt över dig! Kram!

2012-12-12 @ 16:50:00

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0