Bachelorette

Jag känner mig som en bachelorette just nu. Blir uppmärksammad av två killar, olika som natt och dag. Naturligtvis är det "fel kille" (den som jag reagerar starkast på) som ska fly landet i ett halvår och "fel kille" (den jag med säkerhet vet att jag inte kommer att vilja leka mamma pappa barn med) som uppvaktar mig mest. Suck.... Julstöket är i full gång. Jag kände förut att jag hade för lite att göra, så jag fixade en liten eldsvåda på vardagsrumsbordet. Nu är det stearin i mängder på bordet och i soffan. Yay me... Nu ska jag hänga tvätt, sen duscha, sen blir det nog sängen. Trodde att jag skulle kunna lura hit bachelor number one på lite kaffe eller något när barnen somnat, men han verkar inte på humör. For the record är han sådär vansinnigt snygg att jag inte fattar hur han kan spela i min liga. Igen, suck....

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0