Joråsåatteh

Klockan är två på natten, bebisen sparkar som vanligt och jag kan därmed inte sova.
Ska kolla på lågbudgettv och vila min värkande rygg en stund strax iaf.
Var i Norrköping i förmiddags, och allt såg bra ut som vanligt; förutom att ungen vägrar komma ut då förstås.
Efter att ha haft en kvinnas hand längre in i mig än jag någonsin skulle vilja ha någon alls konstaterade hon att jag fortfarande inte är mer än en cm öppen, och att det var inget drömläge att sätta igång nån förlossning idag.
Måndag kl 11 ska jag vara där igen, om inget händer innan dess, men det gör det ju inte...
Gör inget, faktiskt. Nu är det ju bara ett par dagar kvar, så då kan jag lika gärna fira påsk med familjen innan jag ska föda.
Har fått en hel del kulinariska läckerheter förberedda under eftermmiddagen, och det ska bli riktigt kul att ha hela familjen samlad!

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0