Gnäll

Mina fötter värker som satan, eftersom jag både varit på VC två ggr, hos Jenna en sväng,  diskat lite och plockat lite hemma.
Mina knän värker ännu värre, av samma anledningar.
Mina bröst är ömma och kliar vansinnigt mkt.
Min nacke och rygg skulle behöva ett varmt bad och en massage med teatreeoil, men det får duga med ett varmt bad eftersom resten är svårt att genomföra på sig själv.
Min skalle värker av sömnbrist, tankar och spänningar i kroppen.
Mina fogar ömmar, och varje gång jag vill vrida på mig måste jag göra det försiktigt för att det inte ska göra så ont att jag flämtar till och får en mindre svimattack.
Mina ögon är grumsiga av sömnbrist och tårar.
Mina händer och fingrar är stela och värker.
Mina kläder sitter obekvämt och/eller fult.
Klockan ringer kvart i sex imorn bitti, räknar med att få kanske två-tre timmars sömn, om jag har tur.

Ser fram emot en underbar dag imorgon.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Maria

Om vi kan hjälpa till med något så är det bara att säga till. Skjutsning, städning, hämtning osv.

2011-10-27 @ 07:40:20

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0