Vänner och ovänner

Större delen av den gångna veckan har spenderats i gamla vänners lag. Detta var som balsam för min själ, att få vara med, bara sitta där och njuta av att INTE vara ensam, att på ett så otvunget och naturligt sätt bli accepterad som "en i gänget". Man vet inte riktigt precis HUR mkt man saknat det förns man sitter där och mår.
Har fått ett antal sms från exet, han har kallat mig hora och försökt trigga igång mig att börja messa med honom, men efter en snabbt övervunnen frestelse att skicka ngt drygt som anspelade på hur mkt pengar han kostat mig lät jag saken bero.
Nu ska det drickas Zoegas skånerost för att få energi att laga diskmaskinen! Cheapy har väl inte öppet så länge idag kan jag tro, så jag får väl köra med tryckslangen från tvättmaskinen igen.... Nåja, så länge det blir rent  till sist :)

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0