Alone in the dark

Åh, vad jag hatar mig själv.
När jag ser mig i spegeln ser jag ingenting jag gillar. Kanske är det sant som min fd bästa vän skrev i sms, att jag är fet, sladdrig och slapp, tunnhårig och en bekräftelsehorande madrass.
Just nu vill jag bara straffa mig själv och min äckliga kropp för att den finns. Det är väl därför jag är en äcklig bekräftelsehora, jag vill så gärna tro på att ngn skulle kunna tycka om mig, att jag inte är så vidrig och fet och värdelös som jag ser mig själv.
Missförstå inte, jag har haft en astrevlig kväll med mina vänner, men när jag kommer hem till ensamheten och mörkret finns bara äckligt självförakt och tårar kvar. Jag vill inte vara jag. Jag vill inte se ut som jag. Jag vill inte känna som jag gör.
Delete. Reeboot.
Äckligt.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Therese

Skickar lite kärlek från Örebro och en gammal vän som aldrig aldrig kommer gå med på att du är något annat än alltigenom vacker och så så modig...

2011-06-12 @ 10:25:46
URL: http://thelos.blogg.se/

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0