Trött på att vara trött

Pisstrött idag. Försöker hålla mig vaken, så kanske man kan få en såndär trevlig helnatt av sömn och erotiska drömmar inatt igen, samt orka till badhuset imorn med Maria och Bopper, leka med Jenna och Linnea på eftermiddagen och tända fyra ljus i staken på kvällen. Framförhållning, eh?

Tycker synd om min lilla tjej som har en sån trött mamma. Å andra sidan har hon städat en låda i sitt rum, och det kan ju behövas ibland det med.
För en liten stund sen gick hon till sin faster med en påse pepparkakor, tomteluvan på huvudet och några körsbärskolor i fickan. Skönt att veta att hon har ngt att göra en stund. En kompis till henne kanske skulle komma i eftermiddag, men tills det eventuellt blir så känner jag mig som en tråkfis.

Ska äta en apelsin och om en stund ta dagens järntablett, har redan druckit en järn +C brustablett.  Hur många dagar ska det ta innan man känner av effekten av järntillskott?
Jag hade ganska kraftig järnbrist närjjag var hos BM senast iofs, men nån nytta borde det börja göra snart tycker jag? Vore ju kul att poiggna till lite i veckan så man kan få styr på lägenheten så gott dte nu går till jul.
Om nu vattenläckan blir fixad, så man kan använda köket ordentligt... för blir den inte det innan jul kommer iaf inte jag och Diana vara här på julafton, jag vägrar laga julmat och grejja utan vatten och kanske framför allt när man inte får använda avloppet.

Jaha, nu dök dottern upp igen, fastern var upptagen. Men hon verkar nöjd iaf, hon gick in på sitt rum  med  pepparkakspåsen i högsta hugg.

Jahapp, det blev väl ett ganska mediorkert inlägg detta, men jag är lite för trött för att orka ens försöka vara fyndig och intressant. Ville väl mest kanske bara gnälla lite.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0