Småler...

God morgon!
Jag har SOVIT i natt, för en gångs skull! :D
Slocknade vid tiosnåret igår kväll. Kan bero på att jag hade sovit knappt två timmar och haft fullt upp dygnet innan.
Är det så det ska vara, att för att kunna sova ska man sova varannan natt?
Drömde massor, om samma person. Drömde och vaknade, somnade om och drömde igen. Så höll det på hela natten. Efter ett par timmar var jag frustrerad och frestad att ge upp det där med att sova fler än tre timmar i sträck, men jag ville drömma vidare så jag tvingade mig själv att ligga kvar och så småningom somna om. Oh, vilka drömmar...
Kommer inte att kunna se den personen på samma sätt efter det här.
Om jag inte hade en mage stor som en fotboll skulle jag skaffa barnvakt, gå på krogen och hoppas att den där personen skulle vara ute imorn; så man kunde supa sig snygg och lura hem den.... hehehe...
Alas, så blir det kakbak (vilket är nog så trevligt) med fina Maria som fredagsaktivitet istället.
Försöker konservera den här känslan, så man kan ta fram den igen om ett halvår. Om inget oförutsett inträffar skulle jag kunna planera in en krogrunda ungefär då, och kanske få förverkliga mina drömmar... för så bra var de! Iofs är det väl dumt att göra sig själv besviken genom att försöka, då verkligheten mkt sällan uppnår samma kvalitet som man hoppas på, men just nu fortsätter jag bara att drömma...

Om en stund ska jag klippa till och eventuellt börja sy lite på Dianas Onepiece, mönstret kom igår. Ska ner på stan i eftermiddag och kika på blixtlås och muddar, vore kul att få klar skiten innan jul. Fattar inte varför hon vill gå omkring i ett så oerhört fult plagg, men när jag var ung så fattade ju inte min mamma varför jag ville klä mig som jag gjorde heller.
Funderar på att sy två på samma gång, så man kan sälja av en.
Nån som är intresserad? Blir strlk 140, iaf denna första gång. Kan ändra mönstret till större eller mindre när jag sytt ett par stycken, om intresse finnes.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0