Sleepless

Kan inte sova... som vanligt :(

Funderar på att ta en kopp te, det brukar kunna dämpa illamående.
Jag har nog faktiskt bestämt mig för att ta bort lösenordet och så till bloggen också. Exhibitionistiskt av mig va?
Tanken bakom dte är väl kankse inte "ooh jag vill hamna på bloggtoppen för att jag har ett så jääävla intressant liv" utan snarare att om nån nu är intresserad av mitt liv och min småtrista vardag så väl bekomme, jag brukar inte göra saker jag skäms för direkt. Jag har nämligen inte vett att skämmas :P

Jag kan ju hoppas att eventuella läsare som skulle råka surfa in här besitter tillräcklig integritet att inte lägga sig i, dvs skvallra eller muppa sig om det eller dem jag skriver om. Man kan väl posta en kommentar här isf, eller maila mig... eller nåt. Jag skriver bara om min verklighet så som jag uppfattar den. Kan ju inte lova att andra uppfattar saker och ting på samma sätt som jag... ;)

Mjöh, får nog bli en kopp jordgubbste.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0