SEX

Som vanligt har jag sovit uruselt.

Innan jag skulle upp med Diana låg jag och blundade en timma, lyssnade på ljuden i lägenheten (katten som krafsade i lådan, Dianas snarkningar och vinden som susade i de otäta fönstren med mera) och ryckte till massor av gånger. Höll att somna ett par gånger, men lyckades inte.

Det där med att rycka till när man håller på att somna förresten; vet ni varör man gör det?
Det vet jag. Det är när kroppens alla muskler slappnar av och vill somna innan hjärnan gör det, så då känns det som om man faller eller ngt.

När Diana hade cyklat iväg mot skolan var jag såklart zombietrött. För att få NÅNTING gjort på förmiddagen vattnade jag blommorna och pysslade lite innnan jag kröp ihop i soffan.
Efter bara en liten stund ringde såklart telefonen, lagom som jag hunnit börja sjunka ner i sömnens ljuvliga famn, så jag hann inte ens svara.

När jag sen somnade så drömde jag att jag skulle hälsa på nån slags avlägsen kusin, innan jag skulle in i fängelset i ett år och två månader.
"Kusinen" var en kille med två egna barn, genomskinliga tights och halvlångt hår. Låter ju inte så oerhört attraktivt kanske, men han var snygg, rolig, öppensinnad och singel.... och jag sa AVLÄGSEN kusin eller ngt. Så vi hade sex. Och det var underbart!
Fan, jag vill ha sex. Jag vill träffa någon.
Hur stor är chansen att man gör det i vanliga fall? Och nu, i mitt sk. välsignade tillstånd? Vad man har störst chans att träffa då, om man skulle "leta", är nån pervers jävel som tänder på gravidmagar, och det vill jag inte träffa.

Drömmen slutade såklart innan man fick nog, och jag vaknade innan alarmklockan ringde, otillfredställd och frustrerad.
Nu, efter ca 3 timmars mer eller mindre sammanhängande sömn och med grus i ögonen känns det som om det kommer att bli ännu en sån där dag när man orkar totalt ingenting, kanske på sin höjd koka lite nudlar framåt kvällen, om jag slocknar ett par timmar på eftermiddagen först.

Så, ha en bra dag, jag kommer att ha en trött och frustrerad dylik.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0