Salt mat

Diana vile gå till sin faster förut, och reda ut ett jäkligt pissigt SMS som hon hade fått av sin låtsaskusin. Det äringet ovanligt, att hon går dit alltså, och det gör ingenting. Sa åt henne att komma hem vid sju, för att jag ville äta mat med henne och umgås lite innan hon skulle lägga sig, men det gick väl in i ena örat och ut genom andra antar jag. Kokade spagetti förut, med en riktigt god bolognese till, och dukade en bricka åt oss. La upp mat, finrivna morötter till som hon gilar, och iskall saft att dricka. Gick in och läste på mobilen, att hon hade käkat där och när skulle hon komma hem? Jippi.
Jag åt halva hennes portion, med extra salttillskott eftersom man är så fittigt jävla hormonell och blödig just nu.
Jag är så jävla trött på att vara själv hela tiden. Det värsta är att jag förstår henne, jag är fan inget roligt sällskapjust nu, jag skulle också gå ifrån mig om jag kunde.Men jag får sitta här i mitt mörka soffhörn och nöja mig med mig själv.
Nån som vill ha pasta bolognese? (vegetarisk) Jag har sådär en två och en halv portion över, och jag har fan tappat aptiten.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0