Måsten

Jag har några måsten att ta itu med.

  • Jag måste börja laga mat igen, det är gott med mat och jag är jävligt bra på det.
  • Jag måste blogga oftare, det är bra för mig att ventilera, ävn om det är till mig själv. (..och eventuella läsare)
  • Jag måste umgås med mina vänner oftare, bryta min isolering;  prata, äta, skratta, hitta på saker och umgås.
  • Jag måste börja mucisera mera, spela på mitt piano, sjunga och bara lyssna på musik.
  • Jag måste packa fram symaskinen och sy allt det där jag har liggandes sen år tillbaka.

Frågan är hur jag ska få energi till allt detta, och verkligen se tilll att göra det.
Dessutom har jag några tråkiga måsten också, som fylla i papper, köpa dyra järntabletter som man blir förstoppad av (men förhoppningsvis lite piggare), städa och plocka iordning inför julen osv.

Anyway... det jag känner att jag "måste" just för tillfälet är att krypa ner under filtarna i soffan och titta på ännu ett avsnitt av Crossing Jordan, en halvbra serie som Diana också fastnat för, trots att jag ser den otextad.
Hon är läskigt smart, min unge, och otroligt duktig på engelska, så hon hänger med i stora drag i handligen iaf.

Godnatt grevar och baroner, sov gott.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Maria

Vi två sjöng ju väldigt vackert vid midsommar. Vi kanske kan sjunga lite julsånger nu när tiden faller in.

2011-12-12 @ 14:10:51
SKRIVET AV: Naftalin

Ja, så länge jag får sjunga andrastämma så :)

2011-12-12 @ 14:56:44

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0