Klumpigt

Jag har en äcklig klump i halsen.
En fysisk sådan alltså. Känns som om jag inte kan svälja ordentligt. Okul.

Vi var och handlade förut, lite julmat och sånt.
Och mjölk till kaffet... underbart!
Hoppas bara vattenskadan blir fixad innan jul. Kom fram till förut att om den inte blir det får vi vara här endå, jag orkar inte med att vara någon annan stans. Disken får vi väl packa ihop och köra hem till min bror med diskmaskin. Om vi inte lånar hans diskmaskin och kopplar in på badrummet! Hmm..... Vilken snilleblixt! Det ska jag föreslå för min kära familj!

Min rara bror bjuder på julbordet i år. Han fällde en kommentar om att det blev dyrare än vad jag och mamma gissade på. Well, så kan det gå om man inte handlar efter samma budget... Han vill  inte köpa det billigaste märket av allt, och inser väl kanske inte hur stor skillnad det gör, speciellt om man inte bara har sig själv att räkna med.

Trött som satan är jag nu, hoppas på att kunna somna tidigare än klockan sex idag.
Ska göra en kopp vaniljte och se om det smälter bort halsklumpen, och bädda ner mig med Greg House, mannen i mitt liv atm :)

Oh, om ni missat det så fyller jag år ganska snart. Finns evenemang på FB som man kan anmäla sig till, så jag vet hur mkt mat/smörgåstårta/fika/mackor/nudlar/vadenublir jag ska laga. Jag menar, blir vi 30 personer så får jag göra soppa och macka liksom... gott som fan, men inte så lyxigt. Blir vi fem så kanske jag ara gör några lyxiga mackor med typ räkor och tonfiskröra och sånt.
Har en anka i frysen som jag hade tänkt att laga till... men det är ju gott med smörgåstårta också :)

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0