Javisst ja

Glömde bort att säga det, att vi kom faktiskt iväg till badhuset en sväng förut; tack vare Bop och Mary. Mkt bra, nu känns det som om vi har fått NÅNTING gjort dne här helgen, alltså nåt "kul" för Diana. Jag vill liksom inte vara en tråkmamma som bara sotter hemma och är trött hela tiden.

Och en annan sak, som jag funderade på förut.
En av Dianas klasskompisars föräldrar har gått isär. Tråkigt osv, visst, men på något sätt tröstar dte min ömkliga excistens att höra det.
Jag menar inget illa med det, och jag vet att det låter jättekonstigt... men det här var en såndär "perfekt" familj med hus och barn och bullar i ugnen typ, en familj som jag jämfört min egen lilla sådana med och tänkt att "sådär skulle man ha det, om man hittade rätt partner och jobb och så, hade dubbla inkomster och studsmatta på tomten"...
Tydligen var dte inte så perfekt. Allt är inte vad det ser ut att vara, och folk kanske är mer "som mig" än jag uppfattar dem?

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0