FUKT

Så störande med all denna jävla fukt.

Eftersom det undersöks en vattenläcka här i huset, som tydligen kommer från nånstans inne i väggen i MIN lägenhet; dvs mellan allt som man kan se här och allt man kan se nere hos grannen, så får jag inte använda avloppet i köket, och vattnet är avstängt. Diska får jag göra i badkaret, kanske ska passa på att bada samtidigt? Mmmmhh...

Laga mat blir också lte mer av en utmaning utan rinnande vatten.

Mammas hus är fuktigt, utomhus är det fuktigt som vanligt.

Och inomhus måste ju erkänna att det under det senaste ett och ett halva dygnet infunnit sig en viss lubrikation, inte så mkt egentligen beroende på den där människan jag råkade ha ganska intensiva drömmar om, utan snarare kanske på kombinationen av detta och min egen frustration. Jag har fan inte fått ligga ordentligt på närmare ett år, och det börjar med denna hormonella översvämning kännas en aning PÅFRESTANDE.

Jag är en impulsiv, intensiv och atm inte särskilt tålmodig person, så jag inledde dagen med att bli nobbad av nämnda person, efter att ha hostat fram ngt om att det kunde ju vara kul att hitta på ngt i helgen kanske. Well, ingen skada skedd, förutom ännu en törn mot mitt ego att bli avfärdad så SNABBT, men det är väl bättre än att dra ut på eländet som han den där andra personen från i somras.
Jo, som sagt, jag gjorde mig inga illusioner från början, jag vet att jag inte är speciellt åtråvärd just nu med min putande mage, ständiga trötthet, tråkiga hår osv, men lik förbannat så hoppas man ju tills man får ett "nej".

Denna underbara kombination gör att den satans jävla fukten som också uppkommer pga att man är så förbannat känslig just nu ligger nära till hands hela tiden, och det IRRITERAR SKITEN UR MIG.... Det är inte "jag", jag är ju en hårding!!

Idag är Maria här och bakar pepparkakor med min dotter, apropå ingenting.
Rart och fint.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0