Dumma i huvudet

Jag är så jävla trött på att folk är så dumma i huvudet hela tiden.
De kan inte stava, de kan inte säga som det är, de kan fan ta mig ingenting utom att vara dumma i huvudet.
Såna här dagar känns världen jävligt överbefolkad.
Jag, Diana och kanske tusen personer till vore lagom.

Och de där förbannade järntabletterna.
Nu är jag inne på fjärde dagen, och jag märker ingen skillnad alls. Har sovit relativt bra i natt, somnade vid midnatt och vaknade bara tre ggr under natten och vaknade ganska normal tid i morse, men jag är endå vansinnestrött och skulle kunna somna sittande.
Det som märks är hur jävla kass man blir i magen av dem, som om det inte vore nog innan.
Jag är sur och trött, och mest av allt jävligt sur och irriterad på mig själv.

Jag ska ta en kopp te till och förora mig i House, och se om världen ser bättre ut om en stund.
I så fall ska jag gå och panta flaskor, köpa mjölk, grädde och ngt godis till Diana, som bara fick ett par after eight och gamla körsbärskolor till lördagsgodis igår. Om världen fortsätter attse bättre ut ska vi då gå hem och koka knäck, åka sjärtlapp och/eller leka med Jenna och Linnea.

Men som sagt, det beror på hur världen ser ut om en stund. Jag kanske bara rullar ihop mig i soffan och skiter i allt. Eller nej, inte skiter, för det kan man ju fan inte göra ordentligt när man käkar de där härliga järntabletterna....

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0