Bittersweet

Ja, jag är ju jag; så den där personen jag drömde om var jag förstås tvungen att försöka träffa idag. Det gick över förväntan; bjöd in mig själv på kaffe, blev kvar flera timmar med ett kort avbrott för att cykla ner på stan och handla onepiecedetaljeroch järntabletter.
Pratade lite, blev bjuden på en cigg och senare en till, lärde känna bättre och så. Ju mer jag ser desto mer gillar jag det...
Jag gör mig dock inga illusioner, jag är inte hetast på köttmarknaden direkt. Fan.... men jag VILL..
Önskar att det vore socialt acceptabelt och så enkelt som att bara fråga "Kan vi inte ta o knulla oss tillbaka till apstadiet du och jag?" ...och gärna utan att det skulle bli awkward om frågan inte gav önskat svar.
Håhå jaja... har inte mkt till choklad hemma heller, som ska vara ett substitut... inte för att det känns som om det skulle hjälpa...
Jag tror att mina hormoner gör mig extra sugen också, förutom det faktum att det är jävligt svårt att få ngt just nu. You always want what you cannot get.
jag får fan lägga and på mig här för att inte smsterrorisera den stackars människan, som kan få uppfattningen att jag är en psykiskt instabil stalker om jag skickar fler sms nu.

Internet krånglar, ska ringa tele2 imorn och ordna det; ikväll orkade jag inte så jag surfar på grannens nät igen. Synd bara att det LAGGAR så in i helvete...mkt irriterande när man vill lyssna på lite musik.

Mår illa som fan, har gjort det hela kvällen... fick inte i mig så mkt mat, känner mig näst intill spyfärdig... hoppas det inte är magsjuka på g :(

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0