Back to SS

Sitter och väntar på att min halvsega och småhostiga unge ska få i sig lite frukost. Tog en hel del övertalning att få henne till fritids idag, hoppas de inte skickar hem henne. Jag känner mig iaf ganska frisk, iaf jämfört med de gångna tio dagarna eller så. Har fortfarande ont i ögonen på morgnarna iaf;uppenbarligen, men i går kväll kändes det lugnt. Och förkyld är jag ju, men det är ju inget att bäba  sig om och vara hemma. Ont i magen har jag också, men det är ju för att jag har den där förbannade mensen. Ipren, alvedon och treo; så ska jag nog fixa ett par dagar på SS denna vecka. Blir ju mjukstart idag och lite kortare dag, kanske lika bra efteren tids konvalecens.

Igår åt vi pannkaka med tre blondiner.
När jag kom hem, hade nattat min egen lilla blondin och diskat; hade jag en ganskalång konversation på msn. Pratade om sånt jag egentligen hade föredragit att ta face to face, men när ska man som småbarnsförälder och pendlande heltidsarbetare finna tid till sånt utan att det känna krystat?
Fick iaf mkt sagt, och det fick han också; så nu känns det mkt mer positivt.... Han är underbar.
Jag tror och hoppas på att det kommer att funka det här, verkar som om vi båda vill det iaf.

Jag inser att jag lät väldigt negativ och deprimerad i mina senaste inlägg; men jag var sjuk, trött, ensam, ledsen och hade pms; så ta det med en nypa socker. Alla har dåliga dagar, och just då kändes det som om jag bara inte orkade med allting mer. Idag känns det bättre som sagt.

På fredag kommer min älskade J till Katrineholm, ska bli så skönt att träffa henne... saknar henne som FAN!

På lördag är det svampplockning som gäller, hoppas på många blodriskor, kremlor och såklart kantareller. Haha dagens rim.... :P


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0