Tjöt

Värst vad det ska tjötas på FB då... lägg ner pleez!

Har just avnjutit en god vattenpipa på min balkong, med sällskap av två söta pojkar som kurrande och storögt betraktade glöden och röken.
Väldigt avslappnande... ögonlocken blev tunga, och jag fick lust att lägga mig och sova right there and then.
Istället blev det chattande på msn... alltid trevligt :)

Imorn ska vi åka och hämta ett piano som min vänliga jobbcoach skänker mig!! ÄNTLIGEN får jag spela piano igen <3

Huah... trött är man... blir nog sängen snart.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Anonym

Gullpuckot måste gå vidare och inse att det inte blir vi 2 igen..

Synd kanske skulle jag ha känt 100% till slut? Vem vet?

2010-05-30 @ 19:09:18

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0