Crash, crush, crunch, lunch

Igår krashade jag lite.
Drack för mkt, gick hem och tjöt.
Fick telefonnr av support, trodde ett ögonblick att det var från killen jag har en crush på. Tänker på honom massor. Vet att det inte kommer att bli ngt där dock. Tyvärr. Men det ger mig ju iaf ngt annat att fokusera på än den där andra, som kallar mig vackra saker som "knullgumman", växlar mellan "jag älskar dig" och "jag vill inte ha något seriöst just nu" från dag till dag.
I förrgår sa jag som det var till honom, att jag pallar inte längre. Vill inte träffa dig mer.
Mina ögon är fortfarande vackert svullna.
Nu låter det som om det där med tjutandet hade ngt med  den ambivalenta föredettingen att göra, men det hade precis lika mkt med allting annat att göra. Ibland blir jag bara helt enkelt... TRÖTT på att vara ensam mamma. Jag skulle vilja ha ngn att dela min vardag med, och få fler barn. Åka på semester med och så. Var hittar man såna?

Anyway. Snart ska jag och min vackr dotter ner på stan och cruncha lunch, hamburgare har hon beställt.
Får även sällskap av Bex, trevlans trevlans :)

Ikväll ska vi, efter att mamma tagit sig i kragen och städat undan lite; käka spagetti och köttfärssås, lördagsgodis och mysa framför tävän, sådär som vanliga familjer gör.
Tror det går nån Harry Potter på tv 1000 eller nåt, kan man ju glo på.

Nu ska jag sminka över mina puffiga röda ögon och dra.
Heddååååh..

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Anno

Älskar dig!

2010-05-24 @ 21:21:08
SKRIVET AV: Anonym

Förlåt..

2010-05-29 @ 13:03:16

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0