URK

Jag har en riktigt pissig dag idag, utan att riktigt veta varför. Nu tänker jag häva ur mig lite. 

Fanjävlahelvetesfittluderbögbajshorkuk!

Frångår mina principer att försöka vara politiskt korrekt för idag. Alla som känner mig vet ju att jag egentligen inte har någotemot varken bögar, horor, kukar eller fittor. Bajs kan jag vara utan iofs, har varit mycket sånt på sistone. Såg förut att jag glömt en hög på balkongen. Orka.

Har iaf fått barnvakt till ikväll så jag slipper sitte här och ruttna.

Tyvärr tror jag inte att mitt vin räcker tills ikväll i den här takten.
Idag är jag nog lite som Robin tyckte, alkoholiserad, förtappad och bitter.

Har promenerat så mkt att jag fått en blåsa under foten, den gör ont.
På plussidan med Never-nevertorppromenader finns ju min kaffekompis på Källmogatan.  På minussidan, om dte inte är UPPENBART, att han bor där. Bävar varje gång jag går förbi hans port, hans gamla port och VÅR gamla port.
Får hjärtat i halsgropen om nån går ut från den är han bor nu, men hittills har jag inte stött på honom.
Naturligtvis kan jag inte låta bli att söka med blicken, vilket fönster är hans, vilken balkong är hans, tänk om han tittar ut nu och ser mig; vad täker han då osv osv osv... Tankarna slutar alrig att mala.

Vill inte vara så jävla obcessed, men det är jag. Som alltid.

Lyckas för det mesta mörka och pressa undan, men faktum kvarstår att det är han, han, han, och ingen annan som har mitt hjärta.

Skulle inte lita på mig själv ett ögonblick om jag träffade honom; skulle förmodligen börja gråta så fort jag såg honom.

Mitt förnuft säger mig "hoppas att jag aldrig träffar honom igen, och att jag kan försöka fortsätta leva utan honom" medans mitt hjärta desperat längtar efter att se honom, röra honom, höra honom, känna honom.

Just nu ser mitt liv ut som så; att jag har int riktigt tid att tänka på mig själv och mina problem eller vad man nu ska kalla dem. Jag har inget eget liv just nu känns det som, hur tappert jag än försöker.



Vet att detta kanske sårar någon, men det är så det ligger till. Vet inte om jag någonsin kan känna något som ens kommer i närheten av dte jag känner för honom för någon annan. Försöker så mycket jag orkar, though...


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0