Men hmmmm

Varför skulle jag öppna upp ett nytt inlägg nu då?
Vad har jag att skriva om idag?
Mjo, kan ju informera världen (eller iaf frk M som uppenbarligen är den enda som läser den här skiten) om att jag sovit dåligt som fan; det var visst nån som pratade ganska högt och länge i telefon i natt.... *piiiik* :P
Å andra sidan vet jag vem det pratades med, och det gör mig glad. Fortsätt på den banan, den är bättre än den där finska banan tex.

Igår var det matchavnjutande med finfint sällskap, mkt fint mål i 92:a minuten kan tom JAG som novis säga.
Ikäll blir det åter igen fotboll, men denna gång en mkt viktigare match. Risken finns att jag blir döv om det går dåligt. Eller om det går bra. Jag kommer att bli döv helt enkelt. Frk J har ju enligt utsago små epeleptiska anfall med en touch av tourettes när hon tittar på fotboll.

Om en stund blir det elljusspåret med frk A, tror minsann att jag ska våga mig på att pröva mina jeans efter dagens motionsrunda....


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Natha

Jag läser faktiskt!

2010-03-31 @ 20:06:15
SKRIVET AV: Anonym

nu ska vi se om ja fattar hur man gör inlägg dårå... ja läser din blogg ibland =) ska fixa en ja me snart.. kramen å så... kattmineeeeen O

2010-04-01 @ 16:39:48

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0