Inte död...

Jag lovar, jag har inte dött och lämnat bloggandet bakom mig för evigt.
Internet lysert fortfarande mer eller mindre med sin frånvaro, det som finns att tillgå är en mobil lina på mäktiga 3,6 mb inne hos Diana. Bättre än ingenting, men fortfarander inget som inspererar till datanörderi!

Just nu är dte väldigt fokuserat på projekt viktimiskning för min del, promenerar och bantar och pumpar med skivstången. Förra veckan gick jag ner ett och ett halvt kilo, får se hur mkt det blir denna vecka :)

Missförstå mig inte, jag vet att jag är "perfekt" som jag är; men om någon som läser detta skulle ha missat det så ska jag ju opereras så småningom, och då får man enligt läkaren inte vara så groteskt fet som jag; med ett skyhögt BMI; och (håll i dig nu) hele EN CENTIMETER för brett midjemått.

Nu ska jag sätta på mig ögonbryn, senbär dte av till dagis, efter det promenad mot Never-Nevertorp och tillbaka med sällskap.

Puss...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0