Helgens bravader

Varning! Innehållet i detta inlägg kan verka stötande för känsliga läsare.

För ett tag sen hade jag en "date" med en snubbe, som visade sig ha grymma skills.
Tänkte att jag skulle ha en "date" till med honom ikväll, men det smög sig..
Men men, jag fick ju mitt igår iaf :)
Jag och en kompis drog med oss ett par snubbar hem till mig. Tyvärr drog jag nitlotten där, han kunde då fan inte knulla och var alldeles för vanilj för min smak. Han blev ju rädd av att jag drog fram handbojorna med rött fluff för att komma åt kondomerna som låg under.
Vi tog en cig efter ett inte helt lyckat försök, sen klädde han på sig och gick hem bara sådär...
Tur att kompisen generöst delade med sig av sin snubbe, han räckte till oss båda.
Kändes lite som.... well lite wierd, eftersom snubben i fråga är rätt lik den som en gång för länge länge sen tog min oskuld.
Nåja, vi hade trevligt vi tre som var kvar iaf. Lite synd om min kissnödiga sambo bara som inte vågade gå förbi vardagsrummet innan det slutade låta därifrån :)

Jaha, om man skulle ta sig ner på stan och köpa lite käk och sånt till kattkräken då... Urs vad jobbigt det känns.
Skulle hellre lägga mig och sova istället :P


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0