Drömmar

Fan vad jag drömmer. Sjukt mycket. Det är därför jag sitter här och bloggar fast klockan är över åtta, har jag ju inte alls tid med egentligen; men lyckades försova oss lite.

Drömde SJÄLVLKART om Robin, vad annars. Tänker inte ens gå in på detaljerna där, kan nöja mig med att säga att det gjorde mig mkt mkt ledsen.

Efter dte kom det iofs trevliga drömmar. Att jag skulle tillbaka till Penrith och hälsa på, Big Mike och Claire och Dave och alla de andra som jag har så varma minnen av. Jag fick se många ansikten jag nästan hade glömt, treligt att hjärnan kommer ihåg utan att man själv är medveten om det.
Big Mike var jätteglad att se mig och ville att jag skulle komma och jobba; han blev lite besviken när jag sa att jag skulle vara sjukskriven i sex veckor i sommar.

Från det ena till det andra...
Funderar på att plocka bort lösenordet på bloggen. Måste bara för andras skull ändra lite namn och sånt.
Hade en dag utan lösenord när Tanja hade pimpat den, och då var det massor av folk som hade läst... Känns ju lite roligt på något sätt. Alla äro vi bekräftelsehoror!

Hur många är det som egentligen läser detta regelbundet? Lämna gärna en kommentar så jag ser vilka ni är :)


KOMMENTARER
SKRIVET AV: MaryMary

Jag surfar in på din blogg varje dag för att se om du har skrivit något nytt. :)

Kram kram

2010-03-30 @ 21:47:03
SKRIVET AV: Zurpuppa

Kollar in som oftast för att se hur du mår.

Pandakramar!

2010-03-31 @ 11:44:07

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0