The mighty Naftalin

Jag som troddee jag skulle kunna få slå bort lite adrenalin igår, men tji fick man. Han sprang ju ifrån mig den lille fan.
Hade en blöt, trevlig  ochberusad kväll igår, träffade lite nytt och gammalt folk,  bland annat vad som mkt väl skulle kunna vara den coolaste negerslaven i hela slaveriets historia :)
Ett ansikte från vad som jag nu räknar som det förflutna dök upp också, vilket folk ville göra väldigt big deal av...
Folk höll på o förvarnade mig om att han skulle komma och sånt shit, och en gemensam kompis satte sig och pratade med mig om honom. Urs... Jag BRYR mig inte, jag vill inte prata med eller om honom, han är ointressant! Om han dyker upp på samma fest som jag, ja visst, det SKITER jag i!! Mkt irriterande att det vbara verkar vara jag som vill släppa det där och lämna det bakom mig.
Anyway.
Mkt bra dag igår, på många sätt iaf. Fick ju både supa, nästan slåss och... kramas. Nästa gång vill jag kramas mer, supa mindre och slåss lite lagom.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0