Sjukling

Jag har varit sjuk ett par dagar. Inte frisk än. Tack J för all hjälp med Diana...
Har pratat mkt i telefon dessa två dagar iaf. Det var jävligt intressanta samtal, startade många tankekedjor i mitt febriga huvud. Vem vet hur detta kommer att sluta?
Suger kapitalt däremot att även om jag, som jag ju faktiskt gör trots elak influensa, mår BRA; har vänner som får massa jävla strul och skit och drama och så vidare. Tänker på er mina älskade, önskar jag kunde göra ngt. Kan bara finnas till, krama om, lyssna och bjuda på te eller så.. är ju så jefhla kass på att vara amatörpsykolog.
Vet att dte inte blir så mkt uppdateringar här nu för tiden, men de senaste... ja, tre eller fyra veckorna har varit helt jävla galna. Saker och ting har bara blivit mer och mer eskalerade och intensiva för varje dag som gått, jag har lagt all energi på jobbet och kommit hem och varit dödstrött, festat mig igenom helgerna (eller försökt, har somnat förhållandevis tidigt) och helt enkelt inte hunnit med att tänka på ngt annat.
Lovar bot och bättring!
Ska verkligen försöka uppdatera er, mina trogna titt...eh, läsare, om min såpopera.
I stora drag är väl läget såhär just nu; fyra personer har under de senaste veckorna beydrat mig sin kärlek, medans jag själv som vanligt väljer den svåra vägen och suktar efter ngt ouppnåeligt.
Sex kan jag få när jag vill, men det vill jag inte med någon annan än Honom, iaf inte just nu.
Ska utveckla mer när jag är friskare, just nu känner jag den där jävla febern krypa på mer och mer... igen... SUCK!
Vill ju jobba, så jag får jobb. HOPPAS hoppas hoppas, trivs som silverfisken under stålet.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0