Otippat....

Jahapp, blev ju en lite otippad utgång på gårdagens kväll.
Naftalin blev jättefull, pratade med någon och gick sen hem. När jag vaknade i morse hade jag den där känslan som många av er säkert känner igen; vad i helvete gjorde jag igår...?
Nåja, nu blev det som det blev. Vad vet jag mitt arma luder.

För övrigt, apropå något heeeeeeeeeelt annat, anonymitet är en bluff i den här byn. Begreppet excisterar helt enkelt inte i Katrineholm, Valla, Vingåker, Bie eller ngn av de andra hålorna här omkring.
Saker och ting kommer alltid upp till ytan till sist, alla är inte dumma i huvudet; en blick eller en kommentar någonstans, någon börjar tänka osv...
Även med detta blir det som det blir, å ena sidan tycker jag det är fruktansvärt löjligt; å andra sidan skulle det eventuellt kunna vara "bra" för mig att lampan började lysa hos rätt; eller kanske ska man säga "fel" person...

Nehej, om man skulle ta sig i kragen kanske. En kopp kaffe till först bara.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0