Bättre dag

Idag var det en mycket bättre dag!
Jag får vara kvar på silver och dtål. Visst, det blir typ den längsta praktiken eeeevveeeer, över fyra månade, men efter dte får jag till att börja med tre månaders provanställning.
Bättre än att inte vara kvar alls, och löfte om som sagt åtminstone tre månader.
Åkte hem tidigt, skulle flöytta Jenniemen dt blev inte så. PÅ kvällen var dte rollspel. Ingen blir väl förvånad när jag säger att jag har dålig karaktär... men just nu menar jag dte i rollspelstermer :P Kasserade henne i slutet av äventyret. Bra spel men dålig rollperson.. ska spela halvtroll eller nåt istället :)
Efter rollspelandet blev det en timma på Picasso med min kära sambo, flickvän eller vän, vad man nu ska kalla henne :)
Nu är jag hemma, ska sova ett par timmar, och sen är det igång igen. Fullspäckat schema imorn, många trevliga saker att se fram emot... :)
Avslutar med en egobild från i onsdags; tack frk Pussi för den asfina och väääldigt urringade topen ;)


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0