You`re just too good to be true

Har spenderat även denna natt hos finaste <3
Var tvungen att slita mig därifrån i morse, eftersom han skulle iväg och jag ska åka till Björkvik om en halvtimma.
Handlade lite på konsum på hemvägen, vit saltgurka, jordgubbar och päronsoda, så man kan tröstäta :)
Jag är helt lamslagen, skakig, lycklig, uppspelt, vet inte vart jag ska ta vägen. Allt detta har skett på en vecka dessutom. Det brukar vara de som man faller handlöst för alldeles på direkten som är de viktiga.
Han känns oerhört viktig... Önskar av hela mitt hjärta att detta ska fortsätta vara bra, att han ska vilja ha mig tillbaka lika mycket som jag vill ha honom.
Kommer att vara jobbigt att vara i Björkvik nu, utan hans varma famn, hans helt underbara lèende och hans vackra blå ögon. I keep seeing your face when my eyes are closed..
Nu måste jag packa lite.
<3 <3 <3


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0