Sweet

Hann knappt avsluta inlägget igår förrens han skrev på msn...
Pratade i ett par timmar, sen åkte jag och mötte honom, och vi åkte och badade.
Simmade över sjön, satt på den andra stranden en stund och insöp gryningen. Badade i kanske två timmar, sen begav vi oss hemåt. Strax innan vi kom till honom bjöd han in mig på te...
Drack te, och hamnade sedan halvliggandes i soffan... mycket blickar, mycket pirr i magen och lång, lång tid förflöt innan första kyssen...
Efter kanske en halvtimma-timma i soffan förflyttade vi oss till sängen, och blickarna och de försiktiga kyssarna övergick i... mer intensiva kyssar, passion och typ...  ja vad ska man säga. Jag hängav mig och förlorade mig, njöt i fulla drag. Han är underbar, vill bara ha mer ju mer jag får...
Somnade en stund, vaknade och kastade oss in i passionens varma omfamning igen.
Klockan blev mkt, och jag skulle precis gå, när dte ringde på dörren. Hans ex skulle komma och lämna barnen. Jag ..haha... det är ju faktiskt jävligt roligt när man tänker efter... jag gömde mig på toaletten. Stog där inne och smög tills han knackade på dörren lite, och jag smög ut och tog på mig skor och tröja i trapphuset.
Hann lagom komma ner till cykeln, så kom exet tillbaka... jag låtsades som om det regnade och låste upp min cykel..
När jag kom hem hade han mailat; "Jag kommer nog att behöva ett telefonnummer :)"
Vill ha mer. Saknar honom redan. Vart ska detta leda?
I helgen är han upptagen, och på söndag ska jag till Björkvik.
Men jag har ju semester nästa vecka också.
Hmm..
Det känns som om det är lång tid tills dess.
Han är en riktig guldklimp. Han gör mig glad, får mig att le hela tiden. Och vilka ögon... oceans of azurblue in wich I have drowned.
Så jävla snygg... Huvudet på skaft, genomtänkta saker att säga och gott ordförråd. Har trots vad han själv tror många historier som väntar på att få berättas...
Som jag sa till honom i natt, han fascinerar mig. Jag vill veta mer. Jag vill ha mer.
Jag tycker om honom.

....

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0