Snabbis

Klottrar ner en snabbis....
Vaknade i morse en timma för tidigt av att kvinnoförbannelsen med full kraft forsade fram, bara att gå upp och hoppa in i duschen. Blä. Orättvist av livet att jag ska blöda så sjukt mkt.... får ju använda dubbla skydd och byta varje timma under ett par dagar innan det lugnar ner sig något.

I fredags var det firmafest, och det vet ju alla hur det går till på såna.... Ja, jag sov kvar i Vingåker, och nej, inte med Honom. Och ja, det känns mkt mkt bättre, behövde ett rebound. Så tack för det kära arbetskamrat!

VM är slut, kollade givetvis sista matcherna på Riva. Go Spanien! De gav ett välkommet tillskott i kollektivets kassa, nu gäller det bara  att pengarna ska infinna sig på mitt konto. Men det tar väl säkert tre bankdagar med min tur.

Bara några dagar kvar till semestern nu... och för en gångs skulle lyckades Påke Snorkråke ha lite bra timing och stjäla Diana i en vecka. SKÖNT att slipp krångla med exradagis och sånt, hennes ordinarie är stängt nu. Och skönt att kunna sitta och ta det lite lugnt på morgonen.
However börjar tidsfristen rinna ut, ska ta och göra mig iordning och pallra mig till jobbet!

Have a nice day M, som just nu är den enda förutom jag som har tillgång till denna blogg ;)

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0