Snaaart semester.......

Bara en (halv) dag kvar, sen har Naftalin SEMESTÖRRRR i hela två veckor! Ska bli mkt mkt skönt, men samtidigt lite tråkigt. Trivs ju väldigt bra på jobbet.
Idag stog jag i det härligt 40 grader svala sliprummet och gradade lock större delen av dagen. Till följd av detta svettades jag floder, skitade ner mig med slipdamm, fick styrketräning och tröttade ut mig rent allmänt.  Till och med mina ben är smutsiga, eftersom svetten som rann över hela kroppen drog med sig smuts på sin väg.
Nu är jag ensam hemma med en kall öl, eftersom Benji jobbar och Jennie har övergett Katrineholm för ett par dagar, och min unge är faktiskt hos sin pappa sen i söndags; kors i taket.
Tittar ut över kaoset och ska försöka finna energi till att plocka och städa lite senare... men än så länge har jag inte hittat någon. Samtidigt känner jag mig lite rastlös och vill göra något. Varför är det så mkt svårare att hittaenergi till att vara duktig och städa än till att tex dansa på krogen eller pippa eller nåt annat skoj?
Näh nu orkar jag inte ens skriva längre... kanske skulle ta en duch eller så... men till vilken nytta i den rådande hettan?

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0