Mail

Om han nu ville sätta stopp, som han sa; varför mailar han mig då?
Det började med att han var förbi jobbet i tisdags, och när jag kom hem hade jag fått mail där det stog "sorry" kort och gott.
Jag svarade typ "That does`nt quite cover it... finns mkt jag skulle vilja säga till dig, men det är väl lika bra att ge fan eftersom du gjort ditt val."
Han var förbi jobbet igen i onsdags. Och mailade. Jag svarade. Och han svarade. Och jag svarade. Tippar på att jag får mail imorn. Synd att det inte står det jag vill läsa i hans mail.

Känns som om jag är i en fysisk och psykisk svacka just nu. Tur att jag har mitt barn, mitt kollektiv, och pappa på jobbet. Får mig att funka någorlunda normalt iaf.

Hade tänkt bada förut, men vafan ska jag göra det för. Det är väl ingensom bryr sig om hur jag ser ut eller luktar. Jag skiter iaf i det. Eller nej, jag sminkar mig och tar på mig det jag vill ha på mig, men jag överanstränger mig inte direkt när jag bara ska till jobbet. Finns ju liksom ingen riktig point med det längre.

Nu ska jag gå och lägga mig, och läsa ett par sidor till i boken, tills ögonen trillar ihop.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0