Idiot

Jag är en idiot.
Varför skickade jag det där jävla meddelandet igår?
Fan. Just nu mår jag som jag förtjänar antar jag.
Cyklade till Vingåker. Messade honom och sa att om han inte vill ha mig måste jag höra det från honom när han ser mig i ögonen.
Vi mötter typ utanför jobbet, och han pratade med mig en stund. Själv stog jag mest där och kämpade mot gråten, såg in i hans vackra, vackra ögon och med varenda fiber i min kropp ville jag hålla om honom, kyssa honom, känna hans doft.
Han gjorde iaf klart för mig att hade jag inte skickat det där messet så hade han förmodligen snart nog lämnat sin sambo.
Nu gjorde jag ju det... så de ska försöka.
Samtidigt säger han att han har känslor för mig, och att han inte vet vad som händer i framtiden.
Vad det än var vi hade är iaf över nu.
Jag kommer inte att släppa. Tyvärr funkar jag inte så. Jag kommer att gå här och tråna. Tur iaf att han har semester nu, om en månad kanske det känns lite lättare att behöva se honom varje dag.
Fan... jag är så jävla dum i huvudet.... Jävla skit...

Cyklade hem igen,  och fick kräkas så fort jag kom hem. Tror jag typ överansträngde mig eller nåt. Det blir ju några mil tur och retur.
På ditvägen stannade jag till och badade, strax innan Viala. Tog lite kort.








Nu ska jag nog dö en stund.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0