Bränn bränn bränn

Har varit på Djulö och stekt i solen med bästaste Gnagerskan och Maria, och även Bop för en liten stund iaf.
Skönt att ha vänner omkring sig, får mig på bättre humör. Kärlek till er! <3
Började på en deckare. Mkt mkt skumt. En av huvudpersonerna hade ett namn som liknar  Hans, huvudpersonens fru heter samma sak som Hans sambo, och huvudpersonens älskarinna har rött hår och gröna ögon. En annan av personerna i boken har samma förnamn som Honom. Vill att han i boken ska skilja sig från frun och bli ihop med älskarinnan, och blir typ... irriterad när dte står om att han saknar sin fru och sånt... :-S
Oh, lyckades bränna mig ordentligt på baksidan av benen, mindre skönt. Men boken var ju så bra, och ...captivating!
Skulle vänt på fläsket lite oftare.
Hans kompis, som ville ha mig som vän på FB; hade mailat när jag kom hem. Han ville ha adressen till min blogg. Jag frågade varför, eftersom jag inte känner honom. Har Han satt sin kompis på span, att kolla så jag inte skriver ngt "olämpligt"? Vad spelar det för roll nu anyway, the cat is out of the bag isnt it? Hon vet ju? Nåja, hon vet ju inte allt iofs. Han sa ju det när vi pratade i Vingåker, att de skulle ge sitt förhållande en ärlig chans. Hallå... vad sägs om att börja med att vara ärlig då? Nåja, det gynnar ju mig så jag gnäller inte. Gud vad elak jag känner mig nu, men jag hoppas det tar slut, jag hoppas de tröttnar på varandra. NU!
I vilket fall som helst tänker jag inte ge honom adressen. Vet att Han har den, men inte inlogg och lösen. Ska varken Han, hans kompis eller nån annan ha för den delen, förutom ni som har det och de som eventuellt frågar mig om det och får det.
Mamma kom med Diana, satt en stund på stranden, handlade och följde med upp en sväng. Skönt att få prata lite med henne också.
Nu ska jag dricka ett glas vin. Ett glas (eller två om de är små) om dagen ger ett längre liv. Eftersom jag tänker vänta på Honom så kanske jag måste leva länge.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0