Bliss

Som vanligt nojjade jag i onödan. Jag måste försöka sluta med det!
Drog ner till Harrys lagom som de kom ut, hakade på till efterfest med bastu, kall lök, potatis doppad i vin, bucket of flowers, bortappad nyckel och ganska brutala mängder vin. Moget att BÖRJA dricka kl 2 på natten... :)
Fick chansen att prata lite med hans ex; jävligt skönt att ha det mötet ur världen och att det inte blev så awkwaaard  som det skulle kunna ha varit. Hon var ju skittrevlig :)
Raglade hem till honom i regnet ngn gång framåt småtimmarna, och var kvar hela förmiddagen (tack barnvaktsambror) och hann med en hel del pratande, bland annat. Hade svårt att slita mig därifrån, hans närvaro och konversation gör mig lugn och lycklig...
Överväger att ge honom tillgång till min blogg, han hintade om det... om jag nu skulle göra det kan jag ju passa på att säga HEJ HEJ ditt läckra helvete, saknar dig! :P
Regnar jävel ute, hur ska man då lyckas roa barnet? Ingen av hennes dagiskompisar verkar vara hemma, och mamma är ju bara rolig att leka med en stund :-/ Tur att man har många tvkanaler :P

Anyway... Allt känns bra. So far so good. Får se vart det leder. Förhoppningsvis all the way...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0