Computer says nooo...

Jävla tele2. Har inte haft internet på ca två veckor.
Ringt telefucking2 sex eller fler ggr, och ingenting händer.
De påstår att de inte levererar till min adress, men enligt min hyresvärd gör de det; det är tydligen fler som har haft samma problem. Senast i måndags pratade jag med nån fjolla där som skulle skicka "mitt ärende" vidare till nån jefhla avdelning som sköter kontakten med hyresvärdar, sen vänta på svar från dem, och efter det höra av sig till mig... Hon visste inte när det skulle bli, men kanske den här veckan hoppades hon. *growl*
Börjar känna av rejäl abstinens,  för jävla trist att behöva leap at the oppurtunity varje gång man råkar befinna sig med ngn som har telefon med internet, gå hem till folk som har nät. (Jag vill ju dricka kaffe och prata ist Jennie, men suget efter internet tar överhanden när det finns så nära till hands.. :P)

I övrigt knallar livet på ungefär som vanligt.
Väl värt att nämna iofs är att jag på sistone haft väldigt mkt sexdrömmar, inte minst om  kändisar... Har lyckats åstakomma förverkligande av en av drömmarna, dock inte med nån kändis... ;) Mkt trevligt indeed! :P

Ikväll ska jag dränka mina sorger och min abstinens i rödtjut och vänskap, och senare kanske även i en famn.

Det troor jag! Det ska jag säga dig!

Grattis förresten, Ginger och P3, 31 resp. 30 år nu i dagarna . Enfaldigt leve: Hurra!!

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0