Vilken dag...

Hej hej hallå dagboken :P

Imorse försov jag mig. Hann med 7:15-bussen iofs, tack vare ett alarm 6:15, så SÅ farligt var det ju inte. Har ju flex mellan 5:45-8:00 och 15:45-1800. Vad nu det betyder när man har praktikplats... :) 
Glömde hörlurarna hemma. KATTAstooof.
När jag inte får musik på ett tag får jag krupp, och börjar sjunga ohämmat, hellre än bra, allt som dyker upp i huvudet.
Fick höra från en "jobbar"-kompis att jag borde stå på en pall och sjunga så de slapp sätta på radion, var ju lite kul :)
Fick mer beröm från SnyggDanne imorse också, mkt trevligt... det gör att man VILL jobba ÄNNU bättre.
Fick iofs lite "skäll" senare på dagen också, men ingenting allvarligt... Om folk bara säger till mig vad och hur jag ska göra så är det inga problem...
Lunchen var trevlig, satt med pallsångskillen och connectionkillen som vanligt, så jävla nice båda två. Känns skönt att man hittar folk man har utbyte av liksom, kan prata med och så.
TRÖTT som fan har jag varit idag.
Kom hem, ensam hemma eftersom dotra åkte med mor till bror på hans bemärkelsedag (Grattis R!) idag. SKÖNT som fan faktiskt. Sen kom M och S över en sväng, och det var mkt mkt bra. Ska jag SÄGAREJ!
Fint med en icebreaker där, och den egetligenganska självklara slutsatsen att vi tycker likadant om det mesta.
Nu sitter jag och väntar på att Ungen ska komma och hämta lite kläder och shit, sen följer hon med mormor hem över natten/helgen/vad det nu blir. Mkt tevligt. Låte rju taskigt, men vafan... det är så... väldigt...  mycket... med allting just nu. Kände bara att fly, rymma från stan kanske kan vara ett alternativ. Bra att vara barnledig när man inte har bestämt sig.
Nåja. Anyway. Får snart sällskap, och hoppas att jag inte luktar Urban. Den där jävla Urban. Han luktar ju inte tårta direkt.
Har över lag haft en trött, flummig (övertrött Nathalie, näääheeee??) och rolig dag. Hoppas att kvällen utvecklas i ungefär samma tema  ;)

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0