Hon älskar snabbt

Jaha nu sitter jag här igen, ensam framför datorn. Törstig som en kamel. Vatten får det bli nu... brb.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Det var gott.
Några snabba hårda rundor i backen, en lång promenad och en JÄVLA massa sms hit och dit senare känns det ju faktiskt lite bättre.
Så, nu fick jag till och med ork att laga den jävla laddaren som kattkräken tuggat sönder för andra eller tredje gången... yay me!
Man kanske borde sova ett par timmar??
Orkar man det?
Anyway... en sammanfattning då. Jag har tydligen fattat allting HELT fel (som vanligt).
Nåja, nu har jag fattat. Inget mer ältande där. Skitsaksamma.
Hade varit nice though, om jag hade fattat det rätt, om det kunde blivit något. Jag tyckte det kändes så.
Men jag är en köttbit. En jävligt rare lambchop i just detta fall. Det ska jag fan SÄJAREJ!!
Får väl hoppas på att det nån stans nån gång finns nån som gillar denna rare piece of meat tillräckligt mkt för att förädla den till en måltid.
Så var ju uppenbarligen inte fallet nu. Tough luck, game over, time to die.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0