En evighet en vecka en sekund



Morgonkaffe.... mmmm....




Har det bara gått en vecka sen sist?
Känns som om det gått mkt längre, eller för all del mkt kortare tid.

Skrev om nån jefhla mupp senast här... ber att få understryka det där med mina förvirrade känslor som jag trodde jag hade, att det var just TRODDE jag gjorde. Det gick över på ett par dagar.
Urs, fy och bleh... eller som J skulle säga; BU!

Armodet har slagit sina klor djupt i mig, är inne på sista rullen toapapper; dricker kaffe som jag fått till skänks, en ensam cigarett kvar, försöker förgäves kränga löshår på tradera, har skickat in ansökan om betalt för utlägg i samband med resor till och från sjukhus och så... Vore inte helt fel om de pengarna dök upp på kontot idag... tror inte att det går så snabbt, men... hmm *kollar kontot*
Nej, fortfarande 21 öre på ena kontot och 46 på det andra.
Nåja, jag tror jag har typ 20 spänn löst i väskan, det räcker ju till kattmat eller nåt iaf.

Veckan har förflutit i ett töcken av blandade känslor.
Krångel hit och dit med svetslicenserna, var ledsen och grät som en idiot här om dagen och trodde att allt skulle fitta sig. Bättre blev det ju iaf när en vänlig själ kom med kaffe och kram till mig.. fick mig att må... bra, bra, bra.
Har druckit ganska mkt sprit på sistone... passar liksom på nu när jag är barnledig en lite längre period.
Det är kul, kul att festa med vänner.
Men... det bästa har garanterat varit de dagarna jag inte har varit med massa polare osv utan bara med en person. Han får mig som sagt att må så jävla bra.
Saker och ting är lite komplicerade, men jag hoppas att jag får fortsätta att umgås med honom tills det blir lite mer klart för både honom och mig vart livet tänkt föra oss.
Jag hoppas... men vågar inte tro. Jag känner, men lägger band på mig. Jag vill... men vågar väl inte riktigt.
Tar en dag i taget och njuter i fulla drag av att vara med honom.

Nu är det tvättid, kattjävlaäcklena har skitit och pissat i både min säng och soffan. Den där jefhla soffan åker fan ta mig ut sen när min kära inneboende flyttar. Nån som har en över?? Gärna i tyg? Vilken färg spelar ingen roll, jag kan klä om skiten.

Nej fan... nu orkar jag inte sitta här och blogga längre. Har ju en madrass i badkaret också som jag har hållit på och tvättat några dagar.... suck...
Bye bye.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0