Dags för förändring

Imorgon börjar jag på min nya praktikplats. Det ska bli roligt, spännande, lite läskigt... Hoppas på att det kan leda till jobb, de  behöver ju fler där nu. Ska det äntligen få vända?
Upp kl 5 ska man, det blir ju SÅDÄR kul kan jag tro. Men tack vare mina älkade vänner ´har jag ju gott om kaffe hemma som jag kan häva i mig på morgonen! <3
Blev rörd och tacksam förut idag. Inte nog med att jag fick supergod mat, jag fick cherry coke att dricka till och en hel påse med allmosor med mig hem. Aldrig har jag väl haft en så fattig månad förut, skönt att den snart är slut! Vet inte riktigt hur jag har lyckats med att klara mig så bra som jag endå gjort, druckit, dansat, ätit och haft kul nästan hela tiden trots att jag varit überpank.
De av er som följer mitt otroligt intressanta och spännande liv även på facebook kanske såg att jag var lite... upprörd, i fredags.
Som vanligt har Nathalie fått saker och ting om bakfoten, misstolkat och hoppats för mkt. Now that we are set straight it`s ok though... I guess...
Nu är det hårfärgning på schemat innan läggdags!

Nog för att jag är FANTASTISKT het i kort, krulligt rödbrunblont hår... men... naaah. :P



KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0