Back to back(e)

Har inte knatat i backen på typ en vecka, så idag var det dags för 25 rundor. Känns i kroppen att jag rört på mig, en skön känsla!
Har lyckats gå ner typ en och en halv storlek, vet inte hur många kilo. Och mer ska det bli.
Har fått nya fina kläder att svassa runt i nu ju, tack för det Milo min älskling!
Nu sitter man här mol allena i sina skitsexiga träningskläder och dricker kaffe, lyssnar på tjejen på taket och tittar på den tysta jefhla mobilen.
Är det fortfarande de gamla reglerna som gäller; man väntar tre dagar innan hör av sig? Isf är det idag det ska skräna i min tellifån. Den som lever får se. Tycker det vore jefhligt trevligt, om inte annat att få ett typ "nej" så man slipper detta ekkliga jefhla tillstånd av frustration och stirrande i taket. Inte för att jag ser taket tydligt, eftersom mina förbannade linser inte har kommit ÄN!!! Extremt jävla irriterande.
Ska iaf på synundersökning idag och prova ut nya glasögon, ska bli intressant att se hur nära blind jag är egentligen. Nästan där, skulle nog Pussi påstå.

Nåja thazz all for now...

Såhär ser jag ut idag, jag är så jävla hård och ser inte ALLS ut som nån jävla skolfröken i mina fittfula brillor....



KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0