Ännu en helg fylld av fantastiska äventyr

Jag går runt och ler lite fån-töntigt och är ganska varm i kroppen. Vårkänslor tror jag...




Tänka tänk tänk tänka...

Jag sitter nu i samma jävla båt som jag gjort förut, utan vare sig åror eller roder.
Tror iofs inte att jag skulle kunnat undvika att hamna här igen.
Förra gången jag var "långvarig" singel blev jag en promiskuös, känslokall bitch. Det är väl det jag är nu också. På sätt och vis. Vissa skillnader finns det. Nu har jag tex mina underbara vänner som förgyller mina dagar. Skrattar så jag gråter tamefan from time to time.
Och så har det ju dykt upp en Joker, ett wildcard. Definitivt pojkvänsmaterieal.
Frågan är bara om jag lurar mig själv, känner jag ngt eller vill jag bara så gärna göra det att jag inbillar mig? Vill jag känna något? Jag har så mkt tankar och känslor i min lilla skalle just nu, får ingen ordning på nånting. Tror att jag egentligen behöver en lång promenad ensam med musiken. Man kanske skulle ta sig i kragen och ge sig iväg.

Och FFS... imorgon är det vanlig dag... och då jävlar är det ett KRAV att mina linser kommer. Så Sjuhuhuhuhuuuukt trött på mina gamla fula brillor som jag inte ser något i! URS, ska jag säga dig!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Anonym

skynda långsamt... känslorna kommer tillbaka när du tillåter dig det. puss från ho me kattminen O

2010-04-05 @ 16:51:10

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0