Måndag

Nu är glada helgen slut, slut, slut, och likaså jag.
Känner mig fortfarande sliten.

OJ vilkenbra konsert... befann mig i himmelriket ett tag där; fört när Opeth drog igång en av sina bästa låtar; Harlequin Forest; och DT brukar ju få det att knulla i öronen på mig.
Efter det blev det öl, mera öl och ännu mera öl, varpå natten spenderades i en hotellsäng mellan två skäggiga karlar.
Tyvärr var det lite för mkt öl i Naftalin för att kunna uppskatta situationen till fullo...
Told you I`m a slut! ;)

Nu är det måndag igen, ungen sitter och käkar lunch, själv har jag lite disk kvar att ta hand om.
Efter det blir det nog ett avsnitt DS9 till innan vi ska ner på stan och prata med vår försörjningskälla.
Ikväll vet jag inte om det kommer att hända ngt mer intressant... blir väl kanske en bira framför datorn och ännu mer nördande...

Rundar av med ett stooort <3 till en av de skäggiga karlarna, som drog ut mig på det här äventyret; med all inclusive!


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0