Sötnosar

Var på krogen med några vänner igår. Det var kul... återsåg en gammal.. eh, rättare sagt en UNG förälskelse från ett par år tillbaka. Han var fortfarande lika sweet, och han hatar mig inte. Blah. Mer än så lär det inte bli där tyvärr... skulle kunna käka upp honom!
Min polare fick däremot mer än så med hans polare... awsome för dem!

Någon annan som är så söt så man skulle kunna slicka i sig honom utan sås är Nassim på bollibompa. Jeez, vilket charmtroll. Har googlat lite, och han verkar ha vettiga åsikter också. Min unge har äntligen gått med på att han är söt, och att han skulle bli en bra ny pappa. Nu är bara frågan hur man ska kunna åstakomma det!

Alla mina avsnitt är slut, vad ska jag nu titta på?
Håller på att ladda hem Voyager och Babylon 5, men tills det är färdigt får jag väl kolla på film eller nåt.
Nån som är sugen på att titta på Star Trek the Movie på en liiiten dataskärm nån kväll? Jag har inte sett den, av rädsla för att bli grymt besviken.

Näh, nu skiter jag i det här. Har ju endå inget intressant att säga.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0