Inte gröna fingrar, men bruna

Jag skalade krikon i tre timmar förut.
Nu är mina fngrar bruna, och väldigt uttorkade.  Resultatet blev iaf 5 (!) liter marmelad.
När vi cyklade till Lidl förut så var dte förstås tvunget att regna och blåsa som satan... och så glömde jag köpa mer mjöl, så det får bli en sväng imorn också. Eller är det ngn som har missat att det är kanelbullens dag imorn?



D & jag ska baka; inte bara kanel; utan kardemumma och vanilj -bullar också. Alla som vill komma och provsmaka är välkommna; fin-fint kaffe från min fina espressobryggare får man till.

Fick en trevlig avslutning på kvällen iaf, lite msn-tugg piggade upp...
Nu ska jag dricka ett stort glas hemkokt krikonsft, sen är det verkligen läggdags för länge sen.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0