Hösthumör

Det är kallt och blåsigt ute. Ungefär så känns det på insidan också.
Har ingen barnvakt ikväll, så den planerade 25-års festen får klara sig utan mitt digra sällskap.
Men jag har ju massor av städning, tvätt, disk och annat roligt att sysselsätta mig med, jippi!
Idag har jag röjt på balkongenm det var ett par små bruna högar där som luktade gammal död grävlig.
Bestämde mig för att slänga balkongmattan.
HERREMINJE vilket intressnt liv jag har idag!

Igår kväll var jag hos grannarna och drack vin, det var trevligt och intressant.
På dagens schema står förutom all underbar städning att ta sig till Lidl för inhandlande av köttbullar och lördagsgodis...
Sen... well, det blir väl jag och Benjamin som vanligt.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0