Hasah!

Woopee, inget bajs i sängen idag!
Städade som fan förut; och hittade en stinkande liten hög. Den eliminerades, och nu luktar det mest klorin och ajax här. Har haft balkongen och vardagsrumsfönstret öppna sen i eftermiddags, så vädrat är det också!
Och förbannat kallt! Skulle vilja ha ngt att värma mina kalla fötter på... om man skulle grismecka en varmvattenflaska kanske?
För även om katterna har varit duktiga idag (den lilla högen såg ut att vara från igår; och den var väl gömd och inte så stor) så törs jag inte riktigt ha dem i sovrummet när jag sover; efter att ha vaknat av att Frasse satt och sket på mitt täcke här om dagen... Urs!
Är iosf drabbad av den sedvanliga insomnian; det tycks inte göra så stor skillnad om jag sover tre eller trettio timmar per sömnperiod... när jag väl vaknar har jag svårt att somna igen samma dygn. Om samhället vore lite mer anpassningsbart skulle jag nog nöja mig med att sova vartannat dygn; med en rejäl sovmorgon.

För att roa mig i kylan och ensamheten; och för att det inte direkt ringer någon princess/prince charming på dörren har jag reggat mig på ngn slags dejtingsida... Hoppas man stöter på ngt mer intressant än de där miffona som skrivit på Helgon!

Och nu då? Ett avsnitt till kanske? Det är ju knappt ngn vaken så här dags, så FB börjar kännas lite ointressant.
Jo, så får det nog bli. SE7E07; Once more unto the breach... och en kopp te.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0